Jumaat, 6 Ogos 2010

Lagi Jiran Yang Bersimpati




Sumbangan terus mencurah curah.

Kali ini Zahareff Enterprise, yang diterajui oleh Mohd Azhar bin Mohd Jusan serta Isteri (gambar diatas) turut sama membantu meringankan bebanan mangsa.

Mohd Azhar suami isteri, usahawan syarikat insuran yang berjaya, yang juga warga KRT F2, tidak sekadar mendengar khabar berita jirannya yang menimpa musibah.
Isteri Azhar, segera menghulurkan sumbangan untuk anak anak yang mana ada diantaranya bakal menghadapi UPSR dan Bulan Ramadhan yang bakal disambut beberapa hari lagi.

Kejadian ini secara spontan, dimana penulis, ketika itu berurusan untuk memperbaharui insuran untuk road tax kereta di tempat beliau.

Beliau adalah contoh warga KRT F2 yang amat perihatin dan mengambil berat hal ehwal kebajikan penduduk disini sejak dari dulu lagi.

Semoga rezeki Azhar sekeluarga bertambah, kerana setiap kali kita menderma sebenarnya, kita bukannya semakin berkurangan bahkan ianya bagaikan menanam benih yang akan memberikan kebaikan kembali kepada kita.

Pihak KRT F2 mengucapkan ribuan terima kasih atas derma derma yang telah diberikan. Keperihatinan anda semua amat dihargai.

Tiada ulasan: