Khamis, 29 Julai 2010

KRT F2 TV - Menziarah Anak Ketua Biro Sukan





Pada 19 Julai 2010 yang lepas, seramai 18 orang yang terdiri dari Jiran Wanita, AJK Induk KRT dan jiran tetangga telah menziarah anak ketua biro sukan KRT F2, En. Mohd Fuaad, di rumahnya.

Ziarah ini susulan lawatan yang telah dibuat beberapa hari sebelumnya di Hospital Kuala Lumpur akibat kemalangan motorsikal.

Kecederaan di lutut yang bersangkutan dengan urat yang terputus, mengakibatkan mangsa terlantar di hospital berminggu minggu, 2 hari sebelum dijadualkan menyertai lawatan intregrasi ke Kuala Terengganu, baru baru ini.

Atas keperihatinan sesama jiran, ziarah yang sepatutnya dirahsiakan, kami telah menyusahkan tuan rumah dengan disajikan dengan makanan ringan serta minuman, setelah kehadiran kami telah dihidu lebih awal.

Sedikit sumbangan wang disampaikan oleh Pengerusi KRT Fasa 2, En. Sabri bagi meringankan bebanan keluarga Fuaad kerana berulang alik ke Hospital Kuala Lumpur setiap hari yang jauhnya 50 km dari Bandar Utama, Batang Kali.

Kami, AJK KRT F2 serta semua jiran tetangga mendoakan semoga anak En. Fuaad cepat sembuh untuk sama sama menyambut Ramadhan serta Syawal yang bakal menjelma.

2 ulasan:

KRT BUKIT DEPU berkata...

Kami seluruh warga KRT Bukit Depu turut bersimpati serta mendoakan agar anak En Fuad sembuh secepat mungkin.Insyaallah.

ROSLAN berkata...

Terima kasih. Moga doa warga bukit depu dimakbulkan.. amin.